Garancia doručenia objednávok do Vianoc

Čo robiť keď...

  1. Dostali ste poškodený tovar?

    Môže sa stať, že práve vám bol doručený tovar poškodený dopravou. Prosím neotáľajte, spíšte s dopravcom protokol o poškodení a ihned nám dajte túto skutocnosť vedieť telefonicky na čísle 02/4333 0419 alebo e-mailom na adrese obchod@hrajka.sk. Aj v prípade, že obal je poškodený a zásielka sa javí v poriadku, rozbaľte ju prosím čo najskôr, aby ste sa presvedčili, že je všetko tak ako má byť.

    Na tovar zakúpený v našom internetovom obchode sa vzťahuje zákonom stanovená záručná doba 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady. Záruka sa nevzťahuje na nesprávne zaobchádzanie alebo skladovanie zo strany kupujúceho.

  2. Potrebujete reklamovať?

    Vašu reklamáciu prosím oznámte prostredníctvom online kontaktného formulára alebo e-mailom na adrese obchod@hrajka.sk a my sa vašu žiadosť posnažíme vyriešiť k vašej spokojnosti a čo najrýchlejšie. 

    Reklamovaný tovar nám po potvrdení pošlete (zabalený tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu spolu s kópiou faktúry, popisom závady a kópiou potvrdenia o doručení od doručovateľa) na adresu: HRAJKA s. r. o., Strečnianska 9, Bratislava 851 05. Kontaktné tel. číslo uveďte 02/4333 0419.

    Odo dňa uplatnenia reklamácie máme lehotu 30 dní stanovenú zákonom na preskúmanie oprávnenosti reklamácie a jej uznania alebo neuznania.

    Pri riešení reklamácie sa zvyčajne kontaktujeme s vami a dohodneme sa na spôsobe riešenia reklamácie (výmena tovaru kus za kus, iný tovar v danej cene, vrátenie peňazí alebo darčekový poukaz na ďalší nákup).

    O výsledku reklamácie budete informovaní bezprostredne po ukončení reklamačného konania, o čom obdržíte od HRAJKA s. r. o. potvrdenie o vybavení reklamácie vo forme e-mailu.

    Podrobnejšie informácie k podmienkam reklamácie nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach.

  3. Nenašli ste v zásielke faktúru?

    To preto, že naše faktúry sú zasielané iba elektronicky, ale chápeme, že aj takto sa k vám nemusela dostať a mohla byť vyhodnotená ako nevyžiadaná pošta. Napíšte nám e-mail na adresu obchod@hrajka.sk alebo zatelefonujte na číslo 02/4333 0419, pošleme vám faktúru obratom.
    V prípade, že si želáte faktúru dostať s tovarom v papierovej forme, uveďte túto požiadavku v poznámke pri zadávaní objednávky.

  4. Chýbajú niektoré položky, alebo diely?

    Aj sebadokonalejší systém môže byť niekedy ovplyvnený ľudským faktorom. Ak vám bude čokoľvek chýbať, neváhajte a dajte nám to vedieť cez náš kontaktný formulár.

  5. Nenašli ste návod k montáži?

    Návod k montáži a obsluhe je priložený pri tovare, ktorého charakter to vyžaduje. Pokiaľ ste ho nedopatrením vyhodili aj s obalom, kontaktujte nás e-mailom na obchod@hrajka.sk. Chýbajúci návod vám zašleme elektronicky.

  6. Nie ste spokojní s tovarom?

    Ak nesplňa tovar vaše očakávanie, informujte nás o tom. Nevyhadzujte obaly po rozbalení, pretože v prípade vrátenia tovaru požadujeme vrátenie len v originálnom obale.
    Na vrátenie tovaru použite formulár v detaile objednávky, ktorú nájdete po prihlásení do vášho účtu v histórii objednávok. Pre neregistrovaných zákazníkov odporúčame použiť formulár Napíšte nám.

Zákaznicky servis

V prípade akýchkoľvek vašich otázok sme vám k dispozícii na tel. čísle 02/4333 0419 počas otváracích hodín predajne aj v sobotu alebo môžete s nami komunikovať aj v online diskusii na našich internetových stránkach v rovnakom čase.