Ďakujeme, že sa zaujímate o koncept našej požičovne. V tomto článku sme pre vás pripravili zoznam najčastejších otázok našich klientov:
 
 

Na ako dlho si môžem hračky požičať?

Záleží iba na Vašom dieťati a na Vás ako dlho budete mať jednu hračku doma. Najkratšie obdobie výpožičiek sú 3 dni a najdlhšie pokojne celé členstvo. Náš koncept členstva vznikol práve z dôvodu toho, aby mamičky nemuseli deťom brať z rúk hračky, s ktorými sa ešte chcú hrať. Výmena hračiek tak prebieha prirodzene a bez zbytočného stresovania detí. Výpožičky môžete vracať aj čiastočne, nemusíte všetky hračky vracať naraz. 

Koľko hračiek si môžem požičať?

Každý členský program má presne stanovený počet bodov, t.j. maximálnu hodnotu jednej výpožičky. Pri najlacnejšom programe MINI za 16 eur mesačne si môžete v jednej výpožičke požičať hračky maximálne za 900 bodov, čo je v prepočte až 30 eur (približná maloobchodná cena hračiek). Toto však môžete opakovať niekoľkokrát mesačne, tzn. že v období jedného mesiaca pri najlacnejšom programe a 3-denných výpožičkách dokážete 'otočiť' hračky v hodnote až do cca 300 eur. 

Ako vyberiem hračky z požičovne?

Hračky z požičovne objednávate na našom eshope pomocou virtuálnej meny (bodov). Viac o procese nákupu a bodoch čítajte tu.

Ako prebieha výmena hračiek?

Za vrátené hračky vám okamžite pripočítame nazad body, ktoré môžete použiť na ďalšie výpožičky v našom eshope. Deň pred vrátením hračiek môžete využiť náš rezervačný systém. Viac o rezerváciach čítajte tu.

Musím vrátit všetky hračky naraz?

Výpožičky môžete vracať aj čiastočne, nemusíte všetky hračky vracať v rovnakom čase. Náš koncept členstva vznikol práve z dôvodu toho, aby mamičky nemuseli deťom brať z rúk hračky, s ktorými sa ešte chcú hrať. Výmena hračiek tak prebieha prirodzene a bez zbytočného stresovania detí.

Predávate tie isté hračky, ktoré si už predtým niekto požičal?

V kamennom hračkárstve a eshope máme na predaj nové hračky. Hračky z požičovne nie sú priamo určené na predaj, no ak má niekto záujem o odkup požičanej hračky, vyjdeme zákazníkovi v ústrety. Stačí nás požiadať o cenovú ponuku e-mailom. Cenu navrhujeme individuálne podľa opotrebenia a nákupnej ceny danej hračky. Dokonca sme tak féroví, že po odkúpení hračky predĺžime zákazníkovi program o dobu požičania danej hračky alebo pripíšeme extra body.

Čo keď hračku poškodíme alebo niečo stratíme?

Nemajte strach, s bežným opotrebením hračiek rátame. V prípade straty dôležitého dielika alebo výraznejším opotrebením, ktoré znemožňuje ďalšie plnohodnotné vypožičiavanie danej hračky pristupujeme k riešeniu škodovej udalosti. Tú však riešime individuálne, pretože závisí na mnohých faktoroch (napr. koľkokrát bola požičaná, v akom stave bola pred požičaním, či je poškodená iba estetika hračky alebo aj jej funkčnosť a pod.). V prípade nutnosti vyradenia hračky z obehu navrhujeme zvyčajne zákazníkom odkup hračky za férovú zostatkovú cenu. Ak vieme hračku opraviť zakúpením náhradných dielov alebo vlastnou silou, tak navrhujeme zvyčajne zákazníkom len úhradu nákladov súvisiacich s opravou danej hračky. Ale všetko je na dohode a verným zákazníkom malé nehody odpúšťame :)

Čo ak mi príde poškodená alebo neúplná hračka?

V prípade, ak vám nedopatrením dodáme nefunkčnú alebo poškodenú hračku, neopravujte ju vlastnými silami a kontaktujte nás ihneď telefonicky alebo e-mailom ako túto skutočnosť zistíte. Je možné, že máme skladom ďalší plnohodnotne funkčný kus, za ktorý vám poškodenú hračku obratom vymeníme.

Na čo slúži záloha? A kedy mi ju vrátite?

Zálohová platba (kaucia) je pre nás ochrana pred stratou alebo krádežou hračiek, nedodržaním podmienok požičiavania a pod. Záloha sa vracia po ukončení členského programu na vyžiadanie zákazníkom. E-mailom nám odošlete žiadosť s vaším číslom účtu vo formáte IBAN a my vám ju do 10 dní od ukončenia programu vrátime na váš účet.

Ako dlho musím platiť členský program?

Členstvo je bez viazanosti. Program si môžete užívať dovtedy, dokedy Vaše deti bude baviť. Program môžete aj prerušiť napr. z dôvodu dovolenky alebo letných prázdnin. Prerušenia riešime individuálnym prístupom.

Kedy a ako si môžem zmeniť program?

Členský program si môžete zakúpiť vždy iný. Program nakupujete v eshope a máte vždy k dispozícii celé portfólio programov. Zálohové platby sa iba dorovnávajú a vypočíta ich eshop sám priamo v košíku. Nový program sa vždy pripojí na koniec predošlého programu. Takže ak si kupujete nový program počas trvania predošlého, aktivuje sa až po ukončení predošlého. Sme ochotní riešiť aj iné prípady individuálnym prístupom.

Ako môžem zrušiť svoje členstvo?

Program sa zruší automaticky expiráciou na konci predplateného obdobia. O expirácii programu budete automaticky systémom vopred informovaní formou e-mailu.

Čo sú body? 

V našom eshope rozlišujeme hračky na predaj a požičanie cenou v eurách a bodoch. Body slúžia ako virtuálna mena na nakupovanie hračiek z požičovne v našom eshope. Vďaka tomu ich ľahko rozpoznáte od hračiek, ktoré sa dajú kúpiť. Takže úplne rovnako aj hračky požičovne si vkladáte do košíka a odosielate objednávky cez náš eshop. Podľa zvoleného členského programu máte pridelený objem bodov. Pri požičaní vám body v hodnote hračky ubudnú a pri vrátení zas pričítajú k vášmu účtu nazad.


Ako funguje rezervačný systém?

Deň pred vyzdvihnutím novej výpožičky si môžete vytvoriť novú objednávku aj keď máte nedostatok bodov na účte, avšak len do výšky vášho bodového maxima (t.j. ak máte program za 1500 bodov, tak môžete vytvoriť rezerváciu len do výšky -1500 bodov). Táto objednávka bude nezáväzne rezervovaná do 19:00 nasledujúceho dňa a pripravená na vyzdvihnutie. My tak budeme mať dostatok času na prípravu a vyčistenie rezervovaných produktov, čím zrýchlime a skvalitníme proces výmeny hračiek. Nevyzdvihnutá rezervácia automaticky expiruje a produkty sa následne stanú zase dostupné pre všetkých zákazníkov.

Čo ak si chceme požičanú hračku ponechať?

Hračky z požičovne nie sú priamo určené na predaj, no ak má niekto záujem o odkup požičanej hračky, vyjdeme zákazníkovi v ústrety. Stačí nás požiadať o cenovú ponuku e-mailom. Cenu navrhujeme individuálne podľa opotrebenia a nákupnej ceny danej hračky. Dokonca sme tak féroví, že po odkúpení hračky predĺžime zákazníkovi program o dobu požičania danej hračky alebo pripíšeme extra body.

Sú v požičovni všetky hračky, ktoré máte na predajni?

V požičovni je aktuálne vyše 1000 druhov hračiek a kníh na požičanie a tento počet každým týždňom rastie. E-shop má na predaj viac produktov z dôvodu existencie tovaru na objednávku a tovaru nevhodného na opakované použitie alebo čistenie a dezinfekciu.

Aké spôsoby dopravy poskytujete?

Cena poštovného nie je zahrnutá v programe požičovne a zákazník si musí poštovné zaplatiť ku každej objednávke zvlášť. Štandardné poštovné služby sú v prípade požičiavania hračiek pomerne drahé. Preto sme zriadili v spolupráci s Packetou tzv. obojsmerné zásielky, ktoré sú pre vzdialených zákazníkov požičovne výhodnejšie. Zákazník uhradí len jedno poštovné na odoslanie výpožičky a my hradíme poštovné na vrátku. Zákazník dostane v balíku kód, ktorý stačí, aby nadiktoval na ktorejkoľvek pobočke Packeta pre vrátenie výpožičky. Osobné vyzdvihnutie na našej predajni v Bratislave je samozrejme zadarmo.

Aké obaly na hračky používate?

Na balenie hračiek recyklujeme materiál, ktorý máme skladom z nákupu hračiek. Nenakupujeme nové kartónové krabice ani výplňové materiály. Snažíme sa byť šetrní k životnému prostrediu a aj vás prosíme, aby ste si na osobný odber ak je to možné nosili vlastné tašky, v ktorých si hračky odnesiete. Alebo aspoň opakovane používali tašku, ktorú sme vám už raz poskytli.

Môžem vám priniesť do požičovne naše hračky s ktorými sa už moje dieťa nehrá?

Žiaľ náš koncept nám nedovoľuje prijímať takto použité hračky. Naše hračky z požičovne dôkladne vyberáme, snažíme sa dbať na trvácnosť, aj účel hračky. Naše hračky v požičovni sú prevažne drevené, s bezpečnostnými certifikátmi, certifikátmi pôvodu aj kvality.

Ako funguje systém extra bodov za zdielané príspevky na sociálnych sieťach?

Za každý príbeh na sociálnych sieťach, v ktorom nás označíte, ktorý prezentuje náš produkt a ktorý sa rozhodneme prezdieľať dostanete extra body s obmedzenou platnosťou. Tieto body Vám umožnia požičať si viac hračiek alebo hračky, ktoré si s menším počtom bodom nemôžete s vašim aktuálnym programom dovoliť. Po uplynutí platnosti bodov sa iba poníži váš účet. Hračky si naďalej môžete ponechať, doba výpožičky nie je týmto nijako obmedzená.

Ako uplatniť zľavu na nákup pre členov požičovne?

Každý aktívny člen požičovne má nárok na zľavu z nákupu nových produktov v našom eshope aj na predajni. V eshope sa zľava ihneď uplatní jednoducho zadaním kódu SOMCLEN do poľa na zadávanie kódu kupónu. Na predajni je pre uplatnenie zľavy potrebné zahlásiť kód obsluhe pri platbe na pokladni, pričom obsluha má právo žiadať doplňujúce informácie o identite nakupujúceho - napríklad priezvisko.